maandag 2 januari 2012

Mooie reactie

"Ik heb net 'de Huisman ' gezien: prachtig! En hoe onthullend. Ik blijf zitten met een gevoel van melancholie - hoe al dat prachtige, machtige werk uiteindelijk zijn doel mist: het beeld van de stenen die niet draaien.
Je kan je de frustratie zo goed voorstellen.
Je ruikt het hout, je voelt de beitel bijten, het glijden van de schaaf - het vakmanschap - en je ziet wat het had kunnen worden -een molen- en wat het dan wordt - een toeristenwinkel.
Je hebt het allemaal prachtig voor zich laten spreken - hartelijk dank !"
Frederik Lobbrecht

1 opmerking:

  1. lening bieden tussen bepaalde zonder betaling vooraf
    Hallo,
    U bent u helaas gezien geweigerd credits aan de buurt banken voor uiteenlopende oorzaken. Je bent bijzonder,eerlijk en goed karakter.
    U hebt een inkomen dat kan u toestaan om optreden om uw
    maandelijkse betalingen; Meer zorgen ik ben een individu met kapitaal dat wil ik tot uw beschikking in de vorm van een terugbetaalbare lening over een maximum termijn van 20 jaar tegen een tarief van 3 %, afhankelijk van het gevraagde bedrag en de afbetalingstermijn. De levering van een aantal onderdelen nodig.
    Voor meer details neem contact met mij op via: smickaelch.credit79@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen